×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان خودرو در استان خبر داد و گفت: اعضای این باند در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۲۳۲ فقره سرقت شامل ۸ فقره سرقت خودرو و ۲۲۴ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح استان مازندران و چندین فقره سرقت در استان گلستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و نیز بهره‌گیری از اقدامات فنی موفق شدند سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و دستگیر کنند بنابراین پس از اخذ مجوز قضائی، وی را طی یک عملیات ضربتی به همراه ۲ دستگاه خودرو سرقتی دستگیر کردند.

سردار میرزایی افزود: متهم در تحقیقات پلیس ابتداء منکر هرگونه ارتکاب به بزه انتسابی شد اما در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت خودرو و داخل خودرو با همکاری همدستانش که یک مرد و ۲ زن بوده اند، اعتراف کرد.

این مسؤول با اشاره به دستگیری همدستان این فرد طی چندین مرحله عملیات جداگانه در مخفیگاه‌شان، افزود: اعضای این باند در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۲۳۲ فقره سرقت شامل ۸ فقره سرقت خودرو و ۲۲۴ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح استان مازندران و چندین فقره سرقت در استان گلستان اقرار کردند.

میرزایی از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه قطعات خودرو و دستگیری ۴ مالخر در این پرونده خبر داد و گفت: با شناسایی برخی از مال باختگان از اموال مکشوفه به آنان تحویل شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false