×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی اموال سرقتی در یک انباری واقع در یکی از روستا‌های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ، محل مورد نظر را شناسایی و متصدی آن را دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور با اشاره به این که متصدی این انباری دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است ، گفت: متهم ضمن اعتراف به سرقت‌های متعدد ابزار و تجهیزات صنعتی و ساختمانی در شهرستان ساری اعتراف کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال صنعتی و ساختمانی سرقتی به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال در بازرسی از انبار مورد نظر خبر داد وافزود:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت قطعات خودروی وی در یکی از خیابان‌های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری‌های ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده است شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو در هفته گذشته اعتراف و یک دستگاه خورو مزدا دو کابین سرقتی از نامبرده کشف و ضبط گردید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false