×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دوربین‌های مداربسته بازار نرگسیه شهر ساری تصویر زن شیک‌پوشی را شکار کردند که عاشق سرقت انگشتر‌های گران‌قیمت بود.
مأموران پلیس با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی طلافروش‌ها و کشف راز سرقت‌ها به تحقیق دراین باره پرداختند.

آنها در جریان بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود در جواهر فروشی‌ها، ردی از یک زن را در تمام طلافروشی‌های مورد نظر به‌دست آوردند و بدین ترتیب تجسس‌ها برای به‌دست آوردن ردی از سارق ناشناس آغاز شد.

این درحالی بود که کارآگاهان همزمان با تحقیقات تخصصی، برای به دام انداختن وی تله‌گذاری هم کردند و به تمامی طلافروش‌ها در این باره هشدار دادند و ضمن اینکه تصاویر این زن نیز در اختیار طلافروش‌ها قرار گرفت.

سرانجام یکی از طلافروش‌های بازار ساری به محض ورود یک زن شیک‌پوش به مغازه‌اش بلافاصله او را شناسایی کرد و بدون اینکه سارق حرفه‌ای متوجه ماجرا شود، در فرصتی مناسب پلیس را با خبر کرد. مأموران نیز او را بازداشت کردند و پس از انتقال متهم به کلانتری ۱۱ ساری تحقیقات تخصصی از او آغاز شد.

این زن در بازجویی‌های مقدماتی سعی داشت خود را بی‌گناه نشان دهد اما پس از انتقال به اداره آگاهی و مشاهده تصاویرش، چاره‌‌ای جز بیان حقیقت ندید.

سرهنگ زید‌الله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در این باره به خبرنگار ما گفت: سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها، تاکنون به هفت فقره سرقت انگشترهای گران‌قیمت از طلافروشی‌ها اعتراف کرده است.

با توجه به این اعتراف‌ها و از آنجا که احتمال داده می‌شود وی در سرقت‌های دیگری نیز دست داشته باشد، تحقیقات تخصصی دراین باره همچنان ادامه دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false