×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سرهنگ”عباس فتحعلی پور” فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف قتل و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت : در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیر اندازی در روستای “خردمرد” این شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی بخش رودبست به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، در این حادثه که برابر تحقیات و بررسی های به عمل آمده ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه بعدازظهر روز گذشته با درگیری سه برادر از اهالی این روستا به وقوع پیوست، یکی از برداران با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری دو بردار ۵۰ و ۴۶ ساله خود را هدف قرار داده و از محل متواری شد .

سرهنگ فتحعلی پور خاطرنشان کرد: در این حادثه یکی از این برادران از ناحیه سر و صورت و برادر دیگر از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شدند که در حین انتقال مجروهان این حادثه به بیمارستان یکی از این برداران که از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح شده بود جان باخت .

فرمانده انتظامی بابلسر،تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی متهم را در کمتر از یک ساعت و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

فتحعلی پور در ادامه اظهار داشت: این متهم ۳۵ ساله که در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب به این جنایت شده بود، در ادامه تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به قتل و مجروح کردن برداران خود اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر علت ارتکاب متهم به قتل را اختلافات خانوادگی بین آنان عنوان کرد و گفت: پس از کشف آلات قتل ، متهم ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false