×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند سارقان مغازه و کشف ۲۶فقره سرقت و اموال مسروقه به ارزش بیش از سه میلیارد ریال خبر داد و گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان بهشهر طی ماه گذشته، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظایم شهرستان و ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از شگرد های خاص، موفق شدند، دو سارق حرفه ای مغازه را حین سرقت دستگیرکنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: این افراد در تحقیقات اولیه پلیس به سرقت از مغازه های شهروندان با همکاری فردی دیگر به صورت باندی اقرار کردند .

سردارمیرفیضی، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه نفرسوم از اعضای این باند در شهرستان کرج با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۶ فقره سرقت از مغازه شهروندان اقرار کردند و در  بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه شامل ۴۴ دستگاه پمپ آب، تلویزیون، باند پخش خودرو، لوازم و تجهیزات قصابی، دوربین عکاسی، اسکنر و… به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.

سردار میرفیضی، افزود: اموال مکشوفه با هماهنگی قضائی تحویل مالباختگان شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با صدور حکم روانه زندان شدند .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false