×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری در دیدار با خانواده شهید ابراهیم روحی فر ضمن تجلیل از ایستادگی ، صبر و مقاومت خانواده های معظم شهداء، شهادت را اوج دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده شهدا به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی با تجلیل از دلاورمردی های شهیدان،گفت: شهیدان، بندگان خالص و برگزیده خداوند هستند که با نیتی الهی و خدایی، قدم در راه دفاع از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی نهادند و کاری ولایی کردند.

سرهنگ صفر پور افزود: شهداء با نثار خون خود رسالت بزرگی بر دوش همه آحاد جامعه گذاشتند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه امروز خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی و سعادت اخروی است، اظهار داشت: کشور ما مرهون ایثارگری ها و جان فشانی شهدایی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری بر حفظ اصول و پایبندی بر اهداف امام و شهدا تاکید کرد و عنوان داشت: ما باید یاد و خاطره شهیدان را زنده نگهداریم ، که زنده نگه داشتن یاد شهدا ء ،بهترین مصداق جهاد فرهنگی است.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اینکه خانواده شهدا وارثان و پرچم داران اصلی انقلاب هستند، تصریح کرد: دیدار با خانواده های معظم شهداء افتخاری بزرگ است که این سعادت نصیب هر کسی نمی شود و باشد که بتوانیم پاسدار خون شهداء بوده و حافظان واقعی ارزش ها، امنیت و آرامش کشور عزیز اسلامیمان باشیم .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false