×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر از ثبت نام ۹۷۱ نفر در دوره پنجم شورای اسلامی قائم‌شهر، خبر داد و گفت : از این تعداد ثبت نام شده، ۸۰۵ نفر، در حوزه روستا و ۱۳۹ نفر در شهر قائم‌شهر و ۲۷ نفر حوزه شهر ارطه، کاندیدا شده‌اند و ۲۰ نفر داوطلب زن شهری و ۵۶ نفر داوطلب زن روستایی در این دوره به میدان انتخابات آمده‌اند.

فرماندار قائم‌شهر از ثبت نام ۱۹۸ نفر داوطلب ایثارگر خبر داد و افزود: در دوره پنجم شورای اسلامی شهرستان قائم‌شهر، ۵۱۸ نفر دارای مشاغل آزاد و مابقی شاغل بوده که از تعداد شاغلان، ۱۴ نفر استاد دانشگاه، ۱۸۰ نفر بازنشسته، ۳ نفر پزشک، ۱۸۹ نفر کارمند، هشت نفر وکیل، یک نفر روحانی و ۵۶ نفر کشاورز هستند.

محمدی در خصوص میزان تحصیلات داوطلبان، گفت: ۲۶۲ نفر دیپلم، ۶۹ نفر فوق دیپلم، ۲۰۰ نفر لیسانس، ۹۱ نفر فوق لیسانس، چهار نفر دکترا، دو نفر حوزوی و ۳۴۵ نفر سواد خواندن و نوشتن دارند.

وی تصریح کرد: جوانترین داوطلب ۲۵ ساله و مسن‌ترین داوطلب ۶۶ ساله هستند و ۱۱۷ داوطلب قائم‌شهری متأهل و ۲۳ نفر مجردند و در شهر ارطه ۲۱ نفر متأهل و شش نفر مجرد هستند.

فرماندار قائم‌شهر، خاطرنشان کرد: در دوره پنجم انتخابات شورای اسلامی قائم‌شهر، ۷۲۹ نفر برای اولین بار است که بعنوان کاندیدا، شرکت کرده‌اند که ۱۴۳ نفر در حوزه شهری و ۵۸۶ نفر در حوزه روستایی هستند.

محمدی با بیان اینکه بررسی صلاحیتها از ۱۷ فروردین آغاز می‌شود، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات، هیأت‌های اجرایی شرایط احراز هویت کاندیداها را تعیین می‌کنند.

فرماندار قائم‌شهر، با اشاره به اینکه شوراها باید نگاه توسعه شهری و عمرانی داشته‌باشند، عنوان داشت: در این دوره از انتخابات شوراها، افراد شاخص سیاسی حضور کم رنگی داشتند و حضور همه اقشار جامعه، نشان می‌دهد که مشارکت خوبی را در دوره پنجم شورای اسلامی شهرستان، شاهد خواهیم بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false