false
به گزارش رخداد شمال ، لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ در نشست با مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها، نهادها و چشم بینای ادارات است، اظهار داشت: واضح است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعهها، ادارات و مراکز دولتی و خصوصی است و هر چه این واحد از کارآمدی و نشاط بیشتری برخوردار باشد خدمترسانی به مردم نیز شدت بیشتری مییابد.
وی عنوان کرد: مدیران روابط عمومیها میتوانند با تعامل سازنده و کارآمد با رسانههای دیداری و شنیداری به مرز شکوفایی برسند چون رسانهها هستند که در بیشتر مواقع افکار عمومی را مدیریت کرده و به چالش میکشند.
فرماندار سیمرغ با اشاره به رابطه دوسویه روابط عمومیها با افکار عمومی اظهار داشت: روابط عمومی هم ازافکارعمومی نقش میپذیرد وهم میتواند تأثیرگذارباشد.
وی تاکید کرد: تأثیرگذاری بر افکار عمومی کار سادهای نیست و این هنر روابط عمومی است که با به کارگیری شیوههای جذاب و کارآمد و بدون توسل به تبلیغات کاذب بتواند نقش موثر خود را در روشنگری اذهان عمومی ایفا کند.
رحمتی به نقش و اهمیت روابط عمومی به عنوان شریان ارتباطی ادارات با بدنه اجتماع اشاره کرد و بخشی از وظایف این طیف نظیر مخاطبشناسی، نیازسنجی مخاطب و توجه به مناسبتها را برشمرد.
وی با بیان برخی نکات در راستای فعالیت روابط عمومیهای ادارات، خواستار برنامهریزی بیشتر در مسیر انسجام، ارتباط و تعامل مجموعه روابط عمومیها با مردم شد.
false
true
true
true










































