×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رخداد شمال ؛ در پی درچ مطلبی با عنوان ” کلیدی که پس از چهار سال قفل ها را باز نکرد؛بازخوانی وعده های یک رئیس جمهور … ” در پایگاه خبری شمال نیوز ، محمد رضا منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی مظلبی را ارسال نمود که عینا درج می گردد.

این روزها که فضای سیاسی جامعه آماده برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میباشد ، شاهد پرسشهای از سوی کنشگران سیاسی میباشیم که چرا آقای روحانی نتوانستند قفل های که توسط آنها بردرهای چهار ساختار ( اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ) جامعه زده شد، باز نماید ؟ چرا ایشان نتوانستند اقتصادی واژگون شده توسط مهرورزان را به ریل برگرداند ؟ با طرح اینگونه پرسشها که ( البته باید خودشان پاسخ بدهند) و با ریسه نمودن دیگرمشکلات ساختاری جامعه که ریشه در تاریخی این ملت دارد . سعی میکنند به این دوره از ریاست جمهوری نسبت ودولت را ناموفق نشان دهند .

از آنجائیکه قصد واکاوی عدم موفقیت ساختارهای تاریخی جامعه را نداریم وبه دنبال مقصر نمیگردیم زیرا تاریخ همه ما را مقصر میداند ، لذا فقط به این بخش از ابهاماتی که حول محورکلید آقای روحانی وقفلهای زنگ زده مهرورزان میپردازم تا روشن شود مقصرکیست ؟ پرداختن به این معما که چرا همه قفلها تا کنون باز نشد ؟ دریک کلام میتوان پاسخ پرسشگران را با ضرب المثل ( شما مو را میبینید وعاقلان پیچش مو ) جواب داد . و این فرا افکنی هایی که شما ها امروز مطرح میکنید ، جامعه قبلاً بازخوردش رانشان داد ، درحقیقت مردم درچهار سال پیش به این نتیجه رسیدند کلیدی که دکتر روحانی در دست دارد نمی تواند قفلهای زنگ زده شما را باز کند. و میگفتند : ( درب های که توسط آقا محمود چهار قفله شده نه با کلید آقای روحانی بلکه با شاه کلید هم باز نمیشه ) و میدانستند زمان میخواهد تا نفتی تولید گردد تا این قفلها را در نفت بخوابانند تا به مرور زمان زنگارش بر طرف گردد و سپس چکش کاری شود تا قفل زنگ زده مدیریت جهانی شما با احتیاط بازگردد .
از آنجائیکه مردم ایران از ضریب هوش بالایی برخوردارند در چهار سال پیش فهمیدند آنچه در دستان آقای روحانی است یک ابزار از جنس فولاد نیست ، بلکه آنچه ایشان نشان میدهد از جنس عقل وتدبیر است ، به همین دلیل به وعده آقای روحانی اعتماد کردند و ۲۴ خرداد ۹۲ را خلق نمودند .
در عَجبم از اینکه شما ودوستانتان امروز بعد از چهار سال هنوز در شوک هستید وقفلها را بهانه میکنید ؟ این را از خودتان بپرسید ؟ زیرا بهتر ازهرکس میدانید چه قفلی بر این درب ها کوبیدید . وخوب میدانید اقتصادی که بر زمین زدید به این راحتی به رونق برنمیگردد مگر با درایت وتحقق اقتصاد مقاومتی. بجای اینکه به درب های که نمیگذارید باز شود اشاره کنید . گشایشهای داخلی وبین المللی را به مردم نشان دهید وسعی نکنید مردم را پشت توهمات خود نگه دارید .
مشکلات این جامعه به آسانی حل نمی گردد مگر با اتحاد وانسجام و بکار بستن عقل ودرایت که ماشالله در این مملکت به وفور وجود دارد به شرطی که منافع گروهی وشخصی را قربانی منافع ملی نکنیم ./شمال نیوز

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false