×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر رمضان غلامی اواتی فرماندارسوادکوه در نشست با نخبگان و صاحب‌نظران گفت : اراده تعامل و همگرایی با نخبگان در فرمانداری سوادکوه و مجموعه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد و با آغوش باز پذیرای ایده‌های نخبگان هستیم.

فرماندار سوادکوه گفت : این نشست ها در بازه‌های زمانی یک ماهه با هدف شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات و همچنین ارائه راهکارهای موثر و هدفمند در راستای رفع مشکلات احراز شده عنوان کرد.

وی گفت: همگرایی عملی مسئولان ، نخبگان و صاحب‌نظران با توجه به رسالت‌های آنان از دیگر اهداف این نشست ها است که با عنایت به اجماع نظر موجود این امر میسر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتواند با استفاده از ظرفیت فعالان و صاحب نظران حوزه های مختلف ، رافع مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

دکتر غلامی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ، تحول آفرینی با جلب مشارکت‌های اجتماعی مردم ، استفاده از ظرفیت هیات‌های اندیشه‌ورز، تشکیل کمیته های مختلف به منظور پیگیری مصوبات نشست ، شناسایی ظرفیت ها و اولویت بندی مشکلات از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false