×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، احمد حسین‌زادگان فرماندار ساری در نشست با شهردار مونته سیلونوا ایتالیا در ساری با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی برای افزایش سطح روابط بین دو طرف وجود دارد، اظهار داشت: شهرستان ساری فرصت‌های خوبی را در زمینه کشاورزی و گردشگری در اختیار علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها قرار خواهد داد.

فرماندار ساری به شناخت تاریخی هیئت‌های اقتصادی خارجی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری ایران اشاره کرد و افزود: پس از برجام، بستر مناسبی برای سفر هیئت‌های اقتصادی خارجی به کشور و مازندران ایجاد شده است.

وی به حضور مدیران شهرستان ساری و مدیران اقتصادی بخش‌های مختلف در این نشست اشاره و گردشگری را از حوزه‌های دارای اولویت در زمینه همکاری‌های دو طرف توصیف کرد و گفت: گردشگری از مهمترین ظرفیت‌های مازندران و شهرستان ساری است که جذب سرمایه‌گذاری خارجی در این زمینه می‌تواند در بهبود سطح روابط اقتصادی موثر باشد .

حسین‌زادگان حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از اولویت‌های مدیریت شهرستانی برشمرد و با تأکید بر گسترش روابط تجاری، خاطرنشان کرد: امکانات توسعه‌ای شهرستان ساری می‌تواند حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در بخش‌های مختلف فراهم کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false