×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گفت :

به گزارش رخداد شمال ، رجبعلی وهابی فرماندار جویبار  روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان این مطلب که در طول سه سال و نیم خدمت رسانی دولت یازدهم شهرستان جویبار به رشد اقتصادی دست یافته است افزود : با توجه به انتخابات سال آینده ، همه باید بر این امر واقف باشیم که در دولت یازدهم کارهای مهمی در شهرستان به سرانجام رسیده است.
وی خاتمه دادن به تحریم های ظالمانه هسته ای علیه ایران ، رساندن رشد اقتصادی منفی ۶٫۸ دهم درصد سال ۹۱ به بیشتر از هفت درصد ، فراهم کردن امکان فروش نفت و برقراری پوشش بیمه سلامت برای ۱۰ میلیون نفر را بخشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در طول سه سال و نیم گذشته برشمرد.
فرماندار جویبار گفت : همچنین در طول سه سال و نیم گذشته تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان به تبعیت از دولت یازدهم طرح های مهمی را به سرانجام رسانده اند.
وی هزینه اجرای طرح های مهم در این شهرستان را ۱۴۰ میلیارد و ۸۷۷ میلیون تومان اعلام کرد.
وهابی گفت که همچنین امسال برای کمک به طرح های واحدهای صنعتی و کارگاه ها بیش از ۳۱ میلیارد تومان به ۳۱ واحد تولیدی تسهیلات پرداخت شده است.
وهابی اضافه کرد : تنها در سفر رئیس جمهوری به مازندران بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این شهرستان اختصاص داده شده است.
فرماندار جویبار با بیان این که سال آینده انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا و همچنین دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود ف گفت : ۱۰۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان فعالیت خواهند کرد که ۲۰ شعبه در شهر و ۸۰ شعبه در روستا خواهند بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false