×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام مجتهدزاده ریاست فقید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران گفت: درگذشت حجت‌الاسلام مجتهدزاده ثلمه‌ای برای جامعه دینی استان مازندران است.

مراسم تشییع پیکر این عالم جلیل‌القدر صبح امروز با اقامه نماز میت توسط آیت‌الله نظری خادم الشریعه در زادگاهش سوادکوه برگزار شد.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری با تسلیت فوت این مجاهد نستوه در پیامی اظهار داشت: ارتحال غم‌انگیز عالم ربانی و شخصیت عرفانی، روحانی مبارزه و خستگی‌ناپذیر، قاضی عادل و مردمی حجت‌الاسلام شیخ محمد مجتهدزاده باعث تأثر قلبی و تألم خاطر اینجانب شد.

وی افزود: در گذشت غم انگیز یکی از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی و طلایه‌داران عرصه علم و فقاهت و عرفان در منطقه سوادکوه مازندران ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه دینی و انقلابی ما بوده است.

طبرسی گفت: فوت این مجاهده نستوه تأسف و تأثر پایان ناپذیری را برای مردم به خصوص آنان که با وی مأنوس و از فیوضات آنان بهره‌مند بودند مستولی کرده است.

اینجانب با تسلیت این واقعه تأثر انگیز به بیت شریف آن مرحوم و مردم ولایتمدار سوادکوه (شیرگاه) از خداوند منان علو درجات برای ایشان و صبر و شکیبائی برای بازماندگان و علاقه‌مندان مسئلت دارم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false