×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال:  اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان متوسطه اول پسرانه شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با حضور دکتر موسوی عضو شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان ساری ؛ منتخبین اولیا دانش آموزان، نوروزی معاون فرهنگی ناحیه دو ساری؛ صفری رئیس انجمن اولیا ؛ نماینده دبیران و مدیریت مدرسه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مصطفی روحانی مدیر مدرسه پس از خیر مقدم و تشکر و قدردانی از اعضای انجمن سال گذشته گزارشی ازعملکرد انجمن در سال گذشته ارائه داد و  از دانش‌آموزانی که در سال گذشته در زمینه‌های علمی فرهنگی و قرآنی رتبه کسب کردند تقدیر نمود.

وی در ادامه خواستار حضور پر رنگ اولیای دانش‌آموزان در انجمن‌ آموزشگاه شد و داشتن نظم و انضباط در انجام تکالیف مدرسه و تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان مطالبی را بیان کرد.

در ادامه آیت الله موسوی عضو شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان مازندران گفت: از آنجایی که هرکدام از دانش آموزان، با توجه به تفاوت خانواده ها، یک نگرشی از آموزش و پرورش دارند و ممکن است نگرش های غیرهمسو برای پیشرفت دانش آموزان مشکل ایجاد کند، فعالیت انجمن اولیا و مربیان مدارس تاثیر زیادی روی روند حرکت صحیح آموزشی آن ها دارد.

وی گفت:  کمک اولیا به مدارس از جنبه های مختلف می تواند مانند یک اقیانوس بیکران باشد و عدم استفاده درست از توانایی های این اقیانوس باعث وارد آمدن لطمات جبران ناپذیر بر کشور می گردد.

موسوی برای استفاده درست از اعضای انجمن اولیا فعال گفت: باید بستر درستی تدارک دید و لازمه آن این است که یک بستر سالم و محکم برای حضور فعال اعضا انجمن اولیا و مربیان فراهم آوریم و امروزه در نظام آموزشی مطلوب، مدارس نمی توانند از اولیا جدا باشند و حتما بین اولیا و مربیان و مدیران مدارس همکاری نزدیک وجود دارد.

عضو شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان مازندران با بیان این مطلب که در نظام آموزشی مطلوب اولیا از نزدیک در جریان کارهای مدرسه هستند و به آن ها میدان داده می شود که در تمام صحنه ها به یاری مسئولین آموزشی بشتابند گفت : نتیجه این یاری و همکاری ارتباط نزدیک و صمیمی اولیا با مسئولین آموزشی مدرسه خواهد بود و این همکاری باعث رشد و شکوفایی همه جانبه دانش آموزان می گردد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false