×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : مهدی عبوری شهردار شهر ساری در گفت و گویی در مورد شعار بانک شهر که شهر در تعطیلات هم هست اظهار کرد : این گفته صرفا شعار نبوده و ما در واقعیت هم مشاهده کردیم.

عبوری عنوان کرد ؛ در ایام تعطیلات نوروز ۹۷  تمامی پیشخوان های شهر بانک شهر و شهر نت ها به صورت شبانه‌روزی فعال بودند.

وی گفت: بانک شهر به تمام مردم و مسافرین که وارد شهر مازندران شهرستان ساری می‌شدند خدمات می دهد
و مسافرین که به مازندران عظیمت کردند از بانک شهر خدمات گسترده و خوبی دریافت کردند و این نشان از درایت بانک شهر در بحث مشتری مداری است.

شهردار ساری گفت: کارت عابر بانک شهر می تواند به جهت خدمات گسترده ای که در دستور کار دارد در کیف همه ی مردم باشد و از انجاییکه این بانک خدمات ۲۴ ساعته می دهد مردم تمایل دارند در این بانک افتتاح حساب کنند.

عبوری در مورد خدمات بانک شهر در پروژه های زیر بنایی شهرستان ساری گفت : مجموعه بانک شهر خدمات گسترده ای را به همه شهروندان ساری با مشارکت شهرداری ساری داده و بانک شهر پروژه های زیربنایی خوبی را در این شهر شروع کرده است بطوریکه بخشی از ساخت و ساز ها در بوستان ولایت در شهرستان ساری, با مشارکت بانک شهر انجام شده است.

وی افزود: بازگشایی بلوار داراب, احداث پل کابلی, پل شهید نوری, روگذر شهیدان رضایی, زیرگذر میدان هلال احمر و فاز ۳ میدان ابن شهر آشوب با مشارکت بانک شهر انجام شده و این پروژه ها به جهت رفاه و آسایش و آرامش مردم شهرستان ساری انجام شده است.

مسوول پارلمان شهری ساری گفت : در سال ۹۷ هر ۴۵ روز افتتاحیه پروژه را در دستور کار داریم و بر این اساس, در شب مبعث رسول اکرم (ص) پروژه بوستان ولایت افتتاح شده و پس از آن در هر ماه ها شاهد یک افتتاح بزرگ می باشیم.

عبوری همچنین در مورد وجه متمایز بانک شهر نسبت به سایر بانکها گفت: بانک شهرپروژه محور است و تعامل بسیار خوبی با شهرداری ها دارد و این تعامل باعث شده در پروژه های مدیریت شهری, با توجه به مشکلاتی که دولت در بحث اقتصادی دارد در این موارد به شهرداری‌ها کمک کرده و بانک شهر این کمبود را جبران کرده و جایگزین خوبی برای اجرای پروژه‌های بزرگ شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با مدیریت پورزندی و اعضای هیأت مدیره و رئیس منطقه ۵ , شهرام عالی پور توفیقات روز افزونی را شاهد باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false