×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مهدی عبوری شهردار ساری در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در ساری اظهار داشت: دو اتفاق مهم جام باشگاه های آسیا و جام فجر در ورزش تکواندو به میزبانی ساری افتخار بزرگی به شمار می رود تا میهمان نوازی خود را نه تنها به هم وطنان بلکه به کشورهای آسیایی و در بعد بالاتر با میهمانان عرصه جهانی به نمایش گذاریم و به عمل ثابت شود ساری می تواند تفرجگاه خوبان جهان باشد.

شهردار ساری گفت: این استان چشمه جوشان پهلوانان با اخلاق و سختکوشی است که با توجه ویژه و داشتن فضای مناسب برای حضور در عرصه های ورزش ایران خوش می درخشند.

وی تصریح کرد: راه برون رفت این شهر و حتی استان از معضلات پیش روی آن گردشگری است، یعنی به واقع محور و اصل توسعه ساری و مازندران گردشگری توریسم ورزشی و پذیرش گردشگران ورزشی چه از بعد سلامت و چه از بعد قهرمانی آن است.

عبوری گفت: به مسئولین ورزش ایران توصیه می‌کنم اگر می خواهید رهآورد تیم های ملی از مسابقات آسیایی و جهانی در اکثر رشته های ورزشی مدال های خوشرنگ باشد؛ مازندران و مازندرانی ها را دریابید.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر از صبح یکشنبه با شرکت ۲۰ تیم از کشورهای ایران (۲ تیم)، افغانستان (۳ تیم)، پاکستان (۳ تیم)، روسیه (۲ تیم) عراق (۲ تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند، ارمنستان در دو بخش مردان و زنان در ساری آغاز شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false