×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ تیم اپه جوانان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور در برابر حریفان خود قد علم کرد و به روی سکو رفتند که ارنج این تیم با حضور ، آریا شفیعی ، امیر احمد سلطانتویه ، امیرعلی نادری و ارمیا ملک‌ بالا و با هدایت سید مرتضی شفیعی اعضای تیم تحسین‌برنگیز مازندران هستند.

تیم برنزی مازندران در اسلحه اپه در این مسیر، با تلاش ستودنی و انسجام تیمی در دور یک‌ هشتم نهایی تیم مدعی تهران را حذف کرد و تا نیمه نهایی پیش رفت و فاتح سکوی سوم شد.

این افتخار دیگری در کارنامه شمشیربازی استان است و نویدبخش صعود و پیشرفت جوانان پرانگیزه این خطه می‌باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false