false
به گزارش رخداد شمال ؛ تیم اپه جوانان استان در رقابتهای قهرمانی کشور در برابر حریفان خود قد علم کرد و به روی سکو رفتند که ارنج این تیم با حضور ، آریا شفیعی ، امیر احمد سلطانتویه ، امیرعلی نادری و ارمیا ملک بالا و با هدایت سید مرتضی شفیعی اعضای تیم تحسینبرنگیز مازندران هستند.
تیم برنزی مازندران در اسلحه اپه در این مسیر، با تلاش ستودنی و انسجام تیمی در دور یک هشتم نهایی تیم مدعی تهران را حذف کرد و تا نیمه نهایی پیش رفت و فاتح سکوی سوم شد.
این افتخار دیگری در کارنامه شمشیربازی استان است و نویدبخش صعود و پیشرفت جوانان پرانگیزه این خطه میباشد.
false
true
true
true





































