×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، طرح گازرسانی به پنج روستای شهرستان رامسر همزمان با دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران در مراسم بهره برداری از این طرح گفت که بر اساس طرح ۱۰۰ روزه استاندار ، هر روز یک روستای مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شود.

جعفر احمدپور با بیان اینکه طرح گاز رسانی به روستاهای کشور از رویکرد دولت تدبیر و امید است، افزود: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۴۷ روستای مازندران عملیات گازرسانی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به گازرسانی به پنج روستای رامسر گفت: طرح گازرسانی به این روستاها ظرف دو سال با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان انجام شده است.

وی افزود: برای گازرسانی به این روستاها ۳۱ کیلومتر شبکه گذاری شده و ۷۰۰ مشترک در این روستاها شامل بهار پشته ، طالش سرا ، لترنسا ،لتر و گانکسر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران همچنین از طرح گازرسانی به مناطق جواهرده و جنت رودبار و اشکور رامسر خبر داد و گفت : این طرح قرار است در سال ۹۸ در این مناطق اجرایی شود.

وی افزود: با وجود تحریم ها و دشواری تامین اعتبار و تاسیسات در بخش گاز رسانی علی رغم کندی عملیات توانستیم با تحریم ها مقابله کنیم .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false