×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

 

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر علی شادمان فرماندار نور در عیدانه نوروزی رئیس پلیس راهور استان مازندران و شهردار نور  اظهار کرد: نشاط و شادابی مهم‌ترین محور برنامه های مسافرین و گردشگران در تعطیلات نوروزی امسال است.

وی با اشاره به اینکه اسکان مسافرین با امکانات به روز و تجهیزات کامل زمانبندی و برنامه‌ریزی برای آینده است ادامه داد: مسافرین باید خلاقیت، ابتکار و نوآوری را در ایام نوروز و تابستان مشاهده نمایند.

وی مهم‌ترین راهکار برای بازدهی بیشتر از ایام تعطیلات  را نظرسنجی از مسافرین دانست.

دکتر علی شادمان فرماندارشهرستان نور تصریح کرد: برای غنی‌سازی مسافرین و گردشگران باید براساس نیازها، علایق و انگیزه‌های آنان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

شادمان گفت: انقلاب ایران مبتنی بر ارزش‌های دینی و معنوی است بنابراین باید بعد معنوی برنامه‌ها را در نظر بگیریم و سرمایه‌گذاری برای مسافرین هزینه نیست بلکه ارزش گذاشتن برای آینده است.

وی به انجام پرهیز از موازی‌کاری، تنوع در اجرای برنامه‌ها، استفاده از امکانات به روز ، برنامه‌ریزی اجرای طرح بوم گردی در روستاها، و اطلاع‌رسانی در این بخش‌ها تاکید کرد.

فرماندارنور از برگزاری برنامه های، فرهنگی و هنری، ورزش و سرگرمی،  علمی، هنری و فرهنگی برای مسافرین و گردشگران در ایام  تعطیلات نوروزی و تابستانی این شهرستان خبر داد.

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false