false
به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر علی شادمان فرماندار نور در عیدانه نوروزی رئیس پلیس راهور استان مازندران و شهردار نور اظهار کرد: نشاط و شادابی مهمترین محور برنامه های مسافرین و گردشگران در تعطیلات نوروزی امسال است.
وی با اشاره به اینکه اسکان مسافرین با امکانات به روز و تجهیزات کامل زمانبندی و برنامهریزی برای آینده است ادامه داد: مسافرین باید خلاقیت، ابتکار و نوآوری را در ایام نوروز و تابستان مشاهده نمایند.
وی مهمترین راهکار برای بازدهی بیشتر از ایام تعطیلات را نظرسنجی از مسافرین دانست.
دکتر علی شادمان فرماندارشهرستان نور تصریح کرد: برای غنیسازی مسافرین و گردشگران باید براساس نیازها، علایق و انگیزههای آنان برنامهریزی صورت گیرد.
شادمان گفت: انقلاب ایران مبتنی بر ارزشهای دینی و معنوی است بنابراین باید بعد معنوی برنامهها را در نظر بگیریم و سرمایهگذاری برای مسافرین هزینه نیست بلکه ارزش گذاشتن برای آینده است.
وی به انجام پرهیز از موازیکاری، تنوع در اجرای برنامهها، استفاده از امکانات به روز ، برنامهریزی اجرای طرح بوم گردی در روستاها، و اطلاعرسانی در این بخشها تاکید کرد.
فرماندارنور از برگزاری برنامه های، فرهنگی و هنری، ورزش و سرگرمی، علمی، هنری و فرهنگی برای مسافرین و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی این شهرستان خبر داد.
false
true
true
true





































