×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، انتخاب شهردار قائمشهر توسط شورای اسلامی شهر قائمشهر به گره کوری مبدل شده که باز کردن آن در موقع آن، گویا از عهده مدیران شهری دوره پنجم شورای شهر نیز برنمی‌آید.

اعضای محترم شورای شهر قائمشهر می‌دانیم با یکدیگر اختلاف نظر زیادی دارید اما اگر واقعاً قصدی بر هماهنگ عمل کردن و سخن گفتن وجود ندارد حداقل برای خراب نکردن وجهه مدیریت شهری، حفظ ظاهر کنید!

بعد از برگزاری جلسات متعدد انتخاب شهردار در شورای شهر و مختومه کردن پرونده گزینه‌های موجود در دست شورا، فضای پرابهامی پیش روی مردم ایجاد شد و در آن بحبوحه بود که  حسین زاده  رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر وعده فراخوان برای انتخاب شهردار را داد.

حسین زاده اظهار کرد:  به دنبال فردی با کارایی و توانمندی بهتر در شهرداری قائمشهر هستیم، در صورت تحقق این امر با فراخوانی بتوانیم  انتخاب اصلح و بهتر را داشته‌ایم؛

تناقض‌گویی‌های شورای شهر قائمشهر مناسب نیست، در زمانی که همه اعضای شورای شهر باید دلسوزانه و از سر حب به قائمشهر و برای مردم کار کنند و با هماهنگی مثال‌زدنی به دنبال انتخاب شهردار و رشد شهر برای عینیت‌بخشی به واژه «کلان‌شهر » باشند؛ مشخص نیست پشت پرده شورای شهر چه قضایایی در حال رخ دادن است که نتیجه آن این قبیل اظهارات متناقض می‌شود؟

مشخص است اگر در یک ‌نهاد، رؤسای آن با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند و بدون هماهنگی عمل کنند چیزی جز زوال آن نهاد در پی نخواهد بود،

در زمانی که اکثر شهرهای بزرگ کشور شهردار خود را مشخص کرده و حکم شهرداران توسط وزارت کشور صادر شده است، قائمشهر باید درگیر خواسته‌های شخصی عده‌ای از آقایان باشد.

اعضای محترم شورای شهر قائمشهر علی‌الخصوص سروران عزیز هیأت رئیسه شورای شهر قائمشهر می‌دانیم اختلاف نظر و تفکر زیادی با یکدیگر دارید اما اگر واقعاً قصدی بر هماهنگ عمل کردن و سخن گفتن وجود ندارید حداقل برای خراب نکردن وجهه مدیریت شهری، حفظ ظاهر کنید! از منیت‌ها برای منافع مردم بگذرید، پلک بزنید چهار سال تمام شده و این شمایید و کارنامه عملکردتان!

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false