×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سید علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح مجموعه فروشگاهی جدید آرین با بیان اینکه این مجموعه چندین پیام برای مسوولان اجرایی، خانواده‌ها و شهروندان دارد، اظهار کرد: برای انجام کار فقط پول نیاز نیست و اراده، برنامه و درک درست از ظرفیت‌های جایگاهی که در آن زندگی می‌کنیم نیاز است.

ادیانی افزود: ظرفیت‌ها در این مملکت با تمام مضایق اقتصادی فراوان است و با یک برنامه‌ریزی درست و آگاهانه می‌توان به نحو مطلوب از این ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال بهره برد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتتاح این فروشگاه در قائم‌شهر اتفاق افتاد و این نشان می‌دهد که اگر برخی از ما نمایندگان، مسوولان دستگاه‌های اجرایی و پشت میزنشینان بگذاریم و گاهی این ما هستیم که مانع ایجاد می‌کنیم و وظیفه ما این است که در حوزه قانون‌گذاری، کار راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه مردم حقیقتاً گنج بی‌پایان هستند و باید اجازه دهیم تا در عرصه تجارت، صنعت و معدن و حوزه‌های مختلف اشتغال ایجاد کنیم، اظهار کرد: آرین یک نمونه است و از این اتفاقات می‌تواند در تمام حوزه‌های مرتبط با معاش درست مردم ایجاد شود چرا که مردم سرمایه هستند و برای سرمایه‌گذاری، امنیت و زیرساخت می‌خواهیم.

ادیانی ادامه داد: ما در قوانین مشکل داریم و باید موانع را رفع کنیم چرا که اگر پای دردودل کارآفرینان و تولیدکنندگان بنشینیم دغدغه‌های زیادی دارند و از ما گله‌مند هستند.

وی تصریح کرد: در همه جای دنیا، مجوزها دو ساعته صادر می‌شود ولی اینجا باید از هفت‌خوان رستم رد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false