×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : ، هاری کمرانین ظهر شنبه در جلسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه فلاند در زمینه فناوری سلامت و ساختن بیمارستان شهرت جهانی دارد، افزود: برخی از بهترین شرکت‌های ما در زمینه فناوری سلامت در ایران حضور دارند، از جمله شرکتی کهدستگاه‌های ایکس رای (اشعه ایکس) با اسکن سه بعدیاز فک تولید می‌کند.

وی گفت: شرکت نیو آیکن سازنده ربات‌های کاملا هوشمند و اتوماتیک برای پخش دارو در بیمارستان‌ها است که اولین ربات پخش دارو در ایران در ارومیه با کمک این شرکت نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

سفیر فنلاند با اشاره به اینکه مدارس فنلاند یکی از رتبه‌داران برتر آموزشی در دنیا هستند و برخی دانشگاه‌های ما جزو بهترین دانشگاه‌های دنیا هستند، افزود: بسیاری از دوره‌ها همچون هتل‌داری و مدیریت جهانگردی در این دانشگاه‌ها به زبان انگلیسی است و ما از دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های خود استقبال می‌کنیم.

کمرانین همچنین ابراز علاقمندی کرد تا بداند شرکت‌های ایرانی چه مواردی را برای عرضه به کشور آنها دارند و گفت: ۱۲۰ کشور دنیا از آسانسورهای شرکت گونه فنلاند استفاده می‌کنند.

سفیر فنلاند با پیشنهاد ارتباط مستقیم اتاق بازرگانی مازندران و اتاق بازرگانی استان‌های فنلاند گفت:امسال چند هیئت استانی اتاق بازرگانی ایران برای بازدید به فنلاند آمده‌اند و این امر مستقیماً شرکت‌ها را بهم وصل خواهد کرد و نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false