×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، ساکنین روستای آزارسی از توابع شهر بابل استان مازندران با بیان این مطلب که در روستای ما به حدی ولتاژ برق ضعیف است که حتی در خیلی مواقع نمی‌توانیم از یخچال و … استفاده کنیم خواستار پیگیری قطعی برق شدند.

محمدحسین اسدی گرجی سرپرست شرکت توزیع برق مازندران در این‌باره ، اظهار کرد: درحالت عادی مشکلی نداریم ولی در گرمای تابستان و باتوجه به شدت گرمای هوا ممکن است شاهد قطعی‌ برق باشیم که ارتباطی با افت ولتاژ ندارد.

وی افزود: شرکت توزیع برق مازندران با برنامه‌ریزی انجام داده هر ساله برای احداث و توسعه، اصلاح و بهینه‌ساری و بازسازی و بهسازی شبکه‌های فرسوده اقداماتی را انجام داده و درحال انجام است.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: ممکن است در محدوده روستاهایی در سطح استان مشکل افت ولتاژ به وجود آید که دارای شعاع تغذیه بیشتری بوده و فاصله زیاد با ترانس‌های موجود دارند که درصورت اعلام ازسوی ساکنان، شرکت توزیع برق موارد را بررسی و در برنامه های خود گنجانده و اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.

حسن حبیب‌پور کاشی سرپرست امور برق جنوب بابل نیز در ادامه در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: احتمالا بحث قطعی برق به‌دلیل گرمای هوا بوده است.

وی با اعلام اینکه در ارتباط با ضعف ولتاژ برق در منطقه ازارسی مراجعه‌ای نداشتیم، تصریح کرد: درصورت مراجعه و گزارش در ارتباط با ضعف ولتاژ برق مسؤولیت پاسخگویی داریم.

سرپرست امور برق جنوب بابل بیان کرد: روستای ازارسی دارای فضای جنگلی وسیعی است و در یک مکان متمرکز نیست و چون دقیقا مکان مشخص نیست لازم است مشترکانی که دچار مشکل هستند به اداره برق بابل‌کنار مراجعه کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false