×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال از شهرستان ساری ، محمدحسین اسدی‌گرجی سرپرست شرکت توزیع برق در استان مازندران در حاشیه افتتاح پروژه‌های توزیع برق در هفته دولت ، و در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در هفته دولت سال جاری ۴۹۰ پروژه با مبلغ ریالی بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال در حوزه شرکت توزیع نیروی برق مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به به مهم‌ترین عناوین افتتاح پروژه‌های توزیع برق مازندران ، افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۲۳۰ پروژه توسعه‌ای شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور با جمع سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.

اسدی گرجی اعلام کرد: تامین برق روستاهای بدون برق ، رینگ خطوط ، احداث شبکه‌های جدید شهری و روستایی و بهینه‌سازی این شبکه‌ها و موارد دیگر از جمله پروژه‌هایی است که افتتاح خواهد شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق در مازندران متذکر شد: با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران در دو فاز نیروگاه ۷ مگاواتی در شهرستان جویبار و ۳ مگاواتی در شهرستان قائم‌شهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسؤول اضافه کرد: برق‌رسانی به روستاهای بدون برق ، تامین برق مسکن مهر ، افزایش قدرت مانور و توسعه فیدر ، کاهش تلفات توسعه‌ای ، احداث در بخش شهری و روستایی ، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق شهری و روستایی در استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دولت است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false