×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علی نبیان سخنگوی ستاد خدمات سفر مازندران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجموع تردد ورودی به استان تا ۱۱ فروردین ماه یک میلیون ۵۵۳ هزار و ۱۶۰ مورد و کل تردد خروجی از استان یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۶۶ دستگاه خودرو بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر مازندران کل تردد خودروهای ثبت شده در محورهای استان در ایام نوروز را بیش از ۳۲ میلیون فقره اعلام کرد.

وی کل تردد درون استانی را ۲۹ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۷۹۶ دستگاه برشمرد و گفت:  آمار تردد روز جمعه ۱۱ فروردین نیز دو میلیون و ۲۲۳ هزار و ۶۴۲ دستگاه بوده که ۰.۱ درصد نسبت به روز قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه مازندران رتبه سوم  تردد را در کشور  با سهم ۱۰.۷ درصد کسب کرده است گفت: تردد ورودی به استان در روز جمعه ۸۵ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه، تردد خروجی از استان ۱۳۵ هزار و ۱۶۴ وسیله نقلیه و ساعات اوج تردد ۱۷ -۱۹ و میانگین سرعت تردد در محورهای استان ۶۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.

نبیان تصریح کرد: پرترددترین محورها، ساری – قائمشهر و برگشت، قائمشهر – بابل و برگشت، محمودآباد – نور و برگشت، بابل – بابلسر و برگشت و بابل – آمل (بزرگراه) و برگشت بوده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false