×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ ساسان شیخی سخنگوی خانه مطبوعات مازندران با اشاره به برگزاری جلسات هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در شهرستان‌ها، گفت: مشکلات اصحاب رسانه مازندران در شهرستان‌ها بررسی می‌شود.

وی افزود: در نخستین جلسه رسمی هیئت مدیره هفتمین دوره خانه مطبوعات مازندران، مصوب شد تمامی اخبار و رویدادهای خانه مطبوعات مازندران بر روی سایت خانه مطبوعات کشور به نشانی www.khanehmatbooat.ir  قرار می گیرد و خزانه دار خانه نیز به صورت ماهانه تراز مالی ماهانه و گزارش مالی را بر روی سایت قرار می‌دهد.

این عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران اذعان داشت: با موافقت همه اعضای هیئت مدیره مصوب شد تمامی مصوبات هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران بر روی سایت قرار گیرد.

شیخی گفت: در نشست هیئت مدیره خانه نیز مصوب شد انتخابات هیئت رئیسه به صورت شش ماهه برگزار تا عدالت در مسئولیت هیئت مدیره صورت گیرد.

وی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نظارت کامل بر روند برگزاری جشنواره مطبوعات داشته و حوزه مربوط به داوری را کنترل تا حقی از کسی ضایع نشود وعلی یوسفی به عنوان نماینده هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در جلسات مربوط به جشنواره حضور یابد.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران بیان داشت: در نخستین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان نیز مصوب شد نماینده خانه مطبوعات استان جهت بررسی پرونده‌ها و ارسال به ارشاد استان در سریع‌ترین زمان ممکنه انجام دهد و اعضای خانه مطبوعات استان مازندران نیز بر اساس اساسنامه باید جهت پرداخت حق عضویت خانه اقدام کنند و در صورت عدم پرداخت حق عضویت، عضویت آنها در خانه لغو خواهد شد.

وی گفت: موضوعات مربوط به تشکیل کمیته‌های مختلف در خانه مطبوعات و ایجاد دفاتر نمایندگی خانه مطبوعات مازندران در شهرستان‌ها مقرر شد اعضای هیئت مدیره در جلسه بعدی طرح‌های خود را ارائه و در مورد اجرایی شدن آن تصمیم‌گیری شود.

شیخی افزود: در این جلسه مصوب شد تمامی اخبار، مصوبات و اطلاع‌رسانی برنامه‌های خانه مطبوعات و مصوبات هیئت مدیره تنها از سوی سخنگوی خانه اطلاع‌رسانی شود و اخبار منتشر شده از سوی هر یک از اعضای هیئت مدیره مبنی بر موافقت و یا مخالفت تمامی اعضای هیئت مدیره نیست.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران گفت: داوطلبان مدیریت خانه مطبوعات مازندران تا پایان مرداد ۹۶ برنامه‌های خود را به دفتر خانه مطبوعات استان ارائه دهند.

وی افزود: با پیشنهاد یکی از اعضای هیئت مدیره و موافقت همه اعضای هیئت مدیره، افرادی که فکر می‌کنند می‌توانند به‌عنوان مدیر خانه مطبوعات استان به حوزه رسانه استان و خانه مطبوعات کمک کنند برنامه‌های خود را زمان تعیین شده به دفتر خانه تحویل دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با موافقت اعضای هیئت مدیره آقای قربانی یکی از اعضای هیئت مدیره به‌عنوان سرپرست خانه مطبوعات مازندران انتخاب شد تا زمان انتخاب مدیر برنامه‌های مربوط به خانه را انجام تا هیئت مدیره بتوانند با بررسی برنامه کاندیداهای پست مدیریت خانه و دعوت از آنها در جلسات هیئت مدیره بهترین گزینه را با مطالعه کامل انتخاب کند.

شیخی اذعان داشت: طبق اساسنامه مدی خانه مطبوعات باید از اعضای خانه باشد لذا از همه افرادی که عضو خانه هستند و حتی اعضای هیئت مدیره که فکر می کنند می‌توانند به‌عنوان مدیرخانه به حوزه رسانه کمک کنند دعوت تا برنامه‌های خود را به دفتر این خانه ارائه تا از آنها در جلسه هیئت مدیره دعوت و فردی که بتواند رای اکثریت اعضای خانه را به دست آورد به‌عنوان مدیر خانه انتخاب شود.

وی گفت: شیوه ای که هیئت مدیره دوره هفتم برای انتخاب مدیرخانه در نظر گرفته در استان‌های کشور در بحث انتخاب مدیر خانه مطبوعات شیوه نو و جدیدی بوده و این فرصت را به همه اعضای خانه می‌دهد تا آنهایی که فکر می‌کنند می‌توانند به عنوان مدیرخانه مطبوعات به رسانه‌های استان کمک کنند برنامه‌های خود را ارائه دهند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false