×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ شکرالله رضازاده سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اصول موفقیت و پیروزی جمنا حول سه اصل مهم « اسلام، انقلاب و ولایت» است، اظهار کرد: هر کس این سه اصل را می‌پذیرد از نظر ما می‌تواند در جمنا قرار گیرد و زیرمجموعه این جبهه عظیم و مردمی در سراسر کشور باشد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه حول این سه اصل مهم دور هم جمع شدیم، اضافه کرد: تصور ما این است با اتحاد در کنار این سه اصل مهم می‌توانیم در انتخابات ریاست جمهوری واقعه خوبی را رقم بزنیم.

رضازاده با اشاره اینکه تصور ما این است وحدت حول این سه محور رمز پیروزی جمنا است، تصریح کرد: برنامه ما این است از ظرفیت تمامی گروه‌ها و افرادی که در این سه محور قرار می‌گیرند و به عبارتی به این اصول التزام نظری و عملی دارند استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تشکیلات ۱۶گانه اصولگرای زیرمجموعه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بوده بعضاً افراد مستقلی بوده که در دوره‌های انتخاباتی مختلف مواضع انتخاباتی متفاوت بوده که براین اساس از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه جمنا دو برنامه مهم برای رسیدن به نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری دارد، افزود: نخستین مجمع ملی جمنا در تاریخ پنجم اسفند ماه سال گذشته برگزار شده که از بین ۲۲ نامزد ریاست جمهوری ۱۰ نفر برگزیده شدند.

رضازاده یادآور شد: مجمع دوم جمنا در اواسط فروردین ماه امسال در تهران برگزار شده که از بین نامزدها پنج نفر براساس تشخیص شورای مرکزی جمنا برگزیده می‌شوند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false