false
به گزارش رخداد شمال ؛ ذکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران از تولد کودک دانمارکی در آمبولانس مازندران خبر داد و گفت: حال مادر ۲۶ ساله و نوزادش مساعد است.
سخنگوی اورژانس مازندران با اشاره به تولد کودک دانمارکی در آمبولانس پایگاه اورژانس آمل اظهار کرد: دردهای زایمانی مادر دانمارکی ساعت ۴ صبح امروز به پایگاه اورژانس آمل اطلاع داده شد.
وی خاطر نشان کرد: همکاران پایگاه اورژانس نور به مأموریت فراخوانده شده و پس از کنترل علائم حیاتی، مادر باردار به آمبولانس منتقل شد.
سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: دردهای زایمانی پس از انتقال مادر باردار به آمبولانس افزایش یافت که پرسنل اورژانس با دریافت مشاورههای مناسب، زمینه تولد نوزاد فراهم شد و پس از اقدامات لازم نوزاد و مادر به بیمارستان امام علی(ع) آمل منتقل شدند.
اشکپور خاطرنشان کرد: حال مادر ۲۶ ساله که سومین فرزندش را به دنیا آورده، مساعد است.
false
true
true
true





































