×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رخداد شمال : رضا نوروزی جعفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در جمع نمازگزاران جمعه ساری ، شماره مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد مازندران را حدود پنج هزار نفر اعلام کرد و افزود که افزایش خانه سازی از برنامه های سال آتی این نهاد است.
وی گفت : بیش از ۱۲ هزار تن از مددجویان زیر پوشش هم دارای مسکن نامقاوم هستند که در صورت بارندگی دچار آسیب های جدی می شوند.
نوروزی جعفری از اشتغال زایی به عنوان یکی دیگر از دغدغه های کمیته امداد مازندران یاد کرد و افزود: ۵۱میلیارد تومان در سال جاری برای اشتغالزائی اختصاص یافت که ۴۱ میلیارد آن از تسهیلات بانکی و بقیه از منابع کمیته امداد تامین شد.
وی با اعلام این که کمیته امداد مازندران امسال بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان برای مددجویان زیر پوشش هزینه کرد ، گفت که این مبلغ برای امور تحصیلی ، درمان ، مشاوره ، اشتغالزایی، ازدواج و رفع دیگر نیازمندی های مددجویان هزینه شده است .
مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به سالگرد تاسیس این نهاد در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ ، افزود : با اشتغالزایی توانستیم خانوارهای تحت پوشش را از ۶۳ هزار خانوار در ابتدای امسال به ۵۶ هزار خانوار در حال حاضر کاهش دهیم.
وی تعداد فعالی مددجویان کمیته امداد مازندران را ۱۲۰ هزار تن اعلام کرد و گفت که از این تعداد ۳۶هزار نفر زنان بی سرپرست ، هشت هزار دانش آموز و ۱۸ هزار تن هم دانشجو و طلبه هستند.
نوروزی جعفری از پرداخت ۶ هزار فقره وام قرض الحسنه ۱۵ میلیون ریالی و تهیه ۲ هزار فقره جهیزیه برای نو عروسان در سال جاری به عنوان دیگر خدمات کمیته امداد مازندران یاد کرد.
وی گفت : ارائه ۱۸ هزار مورد مشاوره فردی و گروهی ، یکهزار و ۸۵۰ مورد تعمیرات منزل و اعزام ۲ هزار تن از مددجویان به زیارت اماکن مقدس هم از دیگر اقدامات کمیته امداد امام مازندران در سال جاری بوده است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false