×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ تجربه منحصر به فرد پروژه زنگ بیمه با هدف تعمیم و گسترش نفوذ بیمه در کودکان و نوجوانان ، سال گذشته توسط بیمه گران رقم خورد که بازخوردهای مثبتی را به دنبال داشت.

شرکت بیمه معلم نیز سال گذشته ، در پی تاکید رئیس کل محترم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، زنگ بیمه را در برخی مدارس استان مازندران به صدا درآورد.

خاطرنشان می سازد پروژه ملی زنگ بیمه با حضور فرماندار و مدیران بیمه معلم سال گذشته در استان مازندران برگزار و برنامه های آموزشی جذاب ( آشنایی با مفاهیم کلی بیمه) ،روزهای هیجان انگیزی را برای دانش آموزان به همراه داشت تا جایی که بازخوردهای مثبت آن ، در میان شاگردان مدارس مشهود بود.

سخنان رئیس کل در خصوص اقدامات بیمه معلم با تاکید بر اینکه ، بیمه معلم به واسطه نام و محدوده فعالیت خود اقدامات مطلوبی در مدارس می تواند داشته باشد ، اراده این شرکت بیمه ای را بر تداوم این کار تقویت کرده است.

اما باید گفت این اقدامات به همین جا ختم نمی شود و بیمه معلم با اتکا بر پیوند عمیق خود با جامعه دانش آموزی ، به زودی طرح نوآورانه ای را در راستای ایفاء مسئولیت های اجتماعی خود اجرایی می کند تا شاید بیش از گذشته آرزوهای دانش آموزان کشور را در تحصیل با کیفیت ، جامه عمل بپوشاند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false