×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ،رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم تقدیر از شعب برتر در طرح جدید طبقه بندی شعب بیمه آسیا که در شعبه این شرکت در استان زنجان برگزار شد، با اشاره به قدمت و خوشنامی بیمه آسیا ،گفت:مدیریت در شرکت های دانش محور و انسان محور بسیار مهم است و مدیر عامل و هیات مدیره بیمه آسیا توانسته اند در این مسیر حرکت کنند.

دکتر سلیمانی با تصریح این موضوع که مدیر عامل بیمه آسیا از زمره مدیران عامل جوانی است که در تمام بحث های بیمه ای پیگیر است ،اظهار داشت ،همراهی آقای بادین با بیمه مرکزی برای ما بسیار مهم است و افزایش سرمایه بیمه آسیا حرکت ارزشمندی است که با مدیریت ایشان و هیات مدیره انجام خواهد شد.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به شیوه ارزیابی جدید فعالیت شعب نمایندگی های بیمه آسیا، آن را از بهترین روش های ارزیابی وضعیت شعب بیمه ای عنوان کرد که از سوی بیمه آسیا و منطبق با استانداردهای بین المللی مورد تأیید و اجرا است و نشان از تخصص و تجربه مجموعه ارزیابان و مشاوران به نحوه ارزیابی دارد.

دکتر سلیمانی ضمن اظهار رضایت از درجه بندی شعب توسط بیمه آسیا، آن را امری بسیار مورد نیاز در سطح کشور و شرکت های خدماتی عنوان کرد و افزود: کمتر شرکت بیمه ای، ارزیابی را که شاخص مهمی در میزان بهره وری است، به طور منظم، مرتب و دائمی انجام می دهد که البته استاندارد بودن شاخص های این ارزیابی ها ، بسیار با اهمیت است.
وی با اشاره به این موضوع که اینگونه ارزیابی ها باید در شرکت های بیمه اجرا شود، اظهار داشت: شرکت بیمه آسیا با به کارگیری مولفه های علمی، به صورت دقیق، این ارزیابی را انجام داده داده است و امیدواریم شرکت های دیگر نیز با لحاظ این موضوع، این ارزیابی ها را انجام دهند.

رییس کل بیمه مرکزی، بیمه آسیا را شرکتی خوب و با تجربه توصیف کرد و گفت: شرکت بیمه آسیا با گذشت دو نسل و بیش از ۶۰ سال سابقه، شرکتی خوشنام و از بهترین شرکت های صنعت بیمه در کشور است.

وی ارتقاء و حفظ جایگاه و برند شرکت های بیمه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: بیمه آسیا با انجام افزایش سرمایه به این مهم بیش از پیش دست خواهد یافت.
دکتر سلیمانی با تصریح نیروی انسانی حرفه ای و خبره شرکت بیمه آسیا بیان داشت: خودشناسی بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور زبانزد همه است و بیمه آسیا، به اذعان بیمه گذاران یکی از بهترین شرکت های بیمه کشور است.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: عامل مدیریت و نیروی انسانی متبحر، از مهمترین دلایل به اوج رسیدن شرکت هاست که شرکت بیمه آسیا با وجود مدیرعامل، هیأت مدیره، مدیران، کارکنان و شبکه فروش شایسته در سطح تهران و شهرستان ها به خوبی توانسته است به این مهم دست یابد.

وی سیاست های شرکت بیمه آسیا را همگام و همراه با سیاست های کلی بیمه مرکزی و در حال رشد و ارتقاء و بسیار با ارزش نامید و ضمن ابراز قدردانی و تبریک به مجموعه بیمه آسیا و شعبه بیمه آسیا در زنجان اظهار کرد: افزایش و ارتقای شعبه بیمه آسیا در زنجان نشان از نیروهای ماهر و زبده و در نتیجه افزایش درآمد و بهره وری کارکنان و شرکت دارد.

دکتر سلیمانی، پذیرش پروژه های بزرگ توسط بیمه آسیا و انعقاد قرارداد با این شرکت بزرگ بیمه ای را نشان از پذیرش بیمه آسیا توسط جامعه و شرکت های بزرگ بیان کرد و گفت: بیمه گذاران بزرگ، بهترین شرکت های بیمه با خدمات با کیفیت و حق بیمه معقول را انتخاب می کنند.

گفتنی است سفر دو روزه رئیس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه به استان زنجان با هدف بررسی مسائل صنعت بیمه با آیین گشایش شعبه صندوق خسارت های بدنی، نشست شورای هماهنگی استان، نشست نمایندگان شبکه فروش، آیین تقدیر از شعبه های برتر بیمه آسیا در طرح جدید درجه بندی شعب، بازدید از شعب بیمه دانا و بیمه ما، بازدید از حسینیه اعظم زنجان، دیدار با استاندار و امام جمعه این استان و بازدید از موسسه خیریه مهرانه همراه بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false