×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه ما ؛ دکتر استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاح ساختمان سرپرستی شیراز بیمه “ما” ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر ذوق و هنر ؛ مقاربت این افتتاحیه با روزهای پرشکوه دهه فجر و انقلاب بزرگ ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ را حایز اهمیت دانست و یاد شهدای عزیز انقلاب ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای امنیت و حریم وطن که آرامش مردم عزیز کشور را تامین کردند را گرامی داشت.

دکتر استادهاشمی ضمن گرامیداشت شهدای غزه ، افزود: یاد همه ی کسانی که در صنعت بزرگ مالی و پولی کشور خدمت کردند بخصوص عزیز تازه درگذشته جناب آقای دولت آبادی و همه ی کسانی که به نوعی به جامعه بزرگ اسلامی خدمت کردند گرامی باد.

رییس کل بیمه مرکزی هدف از حضور در این مراسم را ، تعامل مستقیم با خدمتگزاران صنعت بیمه عنوان کرد و گفت: وقتی از صنعت بیمه صحبت می کنیم که از جنس خدمت رسانی است ، به این معنی است که ما مسئولیت بسیار سنگینی داریم و باید در مواقع گرفتاری در کنار مردم باشیم. باعث خرسندی است که طی سال های گذشته بیمه “ما” اثبات کرده است که همیشه بهترین خدمات را ارائه کرده و زمینه لازم برای ارائه کلیه پوشش‌های بیمه ای را در کشور و علی الخصوص استان فارس به صورت خرد و کلان دارد.

استادهاشمی خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم سهم صنعت بیمه را از اقتصاد کشور و حاکمیت به دست بیاوریم، مردمی سازی و اجتماعی سازی صنعت از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است. ما باید بیمه را از یک کالای لوکس به یک محصولی که همه ی مردم کشور توانایی استفاده از آن را دارند تبدیل کنیم. ما باید فرهنگ استفاده از بیمه را در میان مردم جامعه ایجاد و تقویت کنیم و اثرات مثبت صنعت بیمه را در همه ی بخش های زندگی نشان دهیم و برای نفوذ هر چه بیشتر این صنعت در میان مردم بکوشیم.

وی بر استفاده از فناوری های روز دنیا و ایجاد محصولات جدید و مبتکرانه تاکید کرد و گفت: رشته های بیمه بسیار گسترده و متنوع هستند، ما باید از این رشته های متنوع، محصولات بسیار خوب و مختلفی ایجاد کنیم چرا که نسل جدید دنبال پیشرفت و محصولات جدید است، باید همگام با مردم و جامعه پیش برویم تا ماندگار شویم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false