×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش ایران در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، گفت: احساس خوبی به تیم جدید کمیته ملی المپیک دارم و بزرگ ترین ویژگی آن نزدیکی به دولت است و این باعث می شود ورزش از منابع بیشتری برخوردار شود.

وی افزود: «سید رضا صالحی امیری» از مدیران خوش فکر ورزش ایران است و در مدت کوتاهش در وزارت ورزش این را ثابت کرده است.

رییس فدراسیون اسکواش، گفت: همیشه در صحبت های صالحی امیری مسایل جدیدی شنیدم و باعث افزایش شور و اشتیاق کار می شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اتفاقات بسیار خوبی که پس از مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک رخ داد، صحبت های وزیر ورزش در خصوص «کیومرث هاشمی» بود. خوشحالم وزیر ورزش اعلام کرد که بزودی هاشمی که از مدیران خوشنام ورزش ایران است در وزارت ورزش مسئولیت مهمی خواهد گرفت و از حضور او هم محروم نخواهیم شد.

سلیمانی با اشاره به اهمیت نزدیکی وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، اظهار کرد: ارتباط نزدیک و دوستانه وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک به نقطه قوت ورزش ایران تبدیل خواهد شد و مطمئن باشید حاصل آن را در بازی های آسیایی و المپیک خواهیم دید.

وی با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان به خاطر اعتماد به اهالی ورزش، گفت: سلطانی فر اعتماد خاصی به بدنه ورزش دارد و خوشحالم که او این خانه را به اهالیش سپرده و مطمئن باشید هیچ کس بیشتر از بدنه وزارت ورزش دلش به حال این زمینه نمی سوزد.

سلیمانی افزود: سلطانی فر در هر جایی که مدیریت داشته این شیوه صحیح را استفاده کرده و بی دلیل در بدنه ورزش و سازمان هایی که قبل از وزارت ورزش در آنها مدیریت کرده، محبوب نیست.

رییس فدراسیون اسکواش در خصوص انتظارات خود از تیم جدید کمیته ملی المپیک، گفت: اولین انتظار ما این است که کرسی های از دست رفته ورزش زنده شود و دوم اینکه فدراسیون های ورزشی نیز بتوانند با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کرسی های خود را تقویت و کرسی های جدید به دست بیاورند.

وی افزود: اصلی ترین خواسته ما روسای فدراسیون های ورزشی افزایش بودجه و دریافت آن از سوی کمیته ملی المپیک است و این کار باعث می شود روسای فدراسیون ها با تمرکز بیشتری برنامه های خود را اجرا کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false