×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر مفید غلامی راد رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران در نشست با اصحاب رسانه ها افزود : در سال جاری ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پسماند مازندران اختصاص یافت که با تخصیص این میزان اعتبار طرح های پسماند استان از جمله نیروگاه زباله سوز ساری مشکل اعتباری ندارند.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران گفت که برای نیروگاه زباله سوز ساری در سال جاری حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که ۵۰۰ میلیارد ریال از محل سفر مرداد ماه معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه بوده است.

غلامی راد افزود که از محل تبصره ۱۹ نیز ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پسماندن مازندران اختصاص یافت .

وی گفت : در سال گذشته نیز حدود یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای پسماند اختصاص یافته بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران اظهار داشت : در حالی دولت در دو سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پسماند مازندران اختصاص داد که کل بودجه اختصاصی از سال ۸۴ تا ۹۶ برای پسماند استان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود : برای ساماندهی پسماند در استان نقشه جامع پسماند از سوی دانشگاه مازندران تدوین شد که در صورت تصویب در شورای برنامه ریزی ابلاغ می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران همچنین اعتبارات عمرانی استان برای سال جاری را حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که تاکنون ۴۲ درصد آن تخصیص یافت.

وی افزود : در مجموع حدود ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای استان تخصیص یافت.

غلامی راد با اشاره به احتصاص ۲۷ صدم اعتبار ارزش افزوده به پروژه های ورزشی ، اظهار داشت : از محل این اعتبار ضمن تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی ، اعتباراتی هم به ورزشگاه های وطنی قائمشهر ،هفت تیر بابل و ورژشگاه نوشهر و سالن محل تمرین تیم والیبال هورسان رامسر اختصاص یافت.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران در مورد اعتبار سفر مرداد ماه معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه هم گفت :در مجموع با تسهیلات بانکی ، مصوب برای این سفر حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بود که حدود پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی سفر تامین و تخصیص یافت.

وی ا فزود : در بخش تسهیلات بانکی نیز تفاهمنامه در قالب جهش تولید به مبلغ هفت هزار میلیارد ریال منعقد شد که سازمان جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت استان می بایست واحدهای تولیدی و صنعتی را معرفی کنند.

غلامی راد گفت : ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال از این تسهیلات برای سرمایه ثابت و بقیه سرمایه در گردش اختصاص می یابد و دولت نیز یارانه سود را پرداخت خواهد کرد.

وی اعتبار اختصاصی سفر نوبخت را برای حوزه پسماند،تصفیه خانه فاضلاب بابل و ساری ، راه دسترسی فرودگاه ساری ، سالن ۶ هزار نفری ساری ، کتابخانه مرکزی ساری و چند پروژه دیگر معرفی کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران همچنین گفت که در سال جاری ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در مازندران اختصاص یافت.

وی افزود : با این اعتبار ۲۶۵ بازنشسته دولت در مازندران پاداش خود را دریافت می کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false