×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سبک کارن پرشین فایت کشور ؛ مسعود رحیمی سقندیکلایی بنیانگذار و ریاست سبک kpf ج.ا.ا در گفتگو با خبرنگاران به تشریح عملکرد یکساله این سبک در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت : ضمن استمرار و تقویت اقدامات انجام گرفته در سال قبل ، برنامه‌های متنوعی را برای رشد و توسعه این رشته در سال ۱۴۰۲ داریم که با قدرت اجرا خواهیم کرد.

ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور به عملکرد یک ساله این سبک اشاره کرد و گفت: برگزاری مجمع سالانه ، همایش تخصصی مسئولین کمیته ها و دبیران ، دوره دانش‌افزایی مربیان و داوران ، برگزاری مسابقات استانی و کشوری از بزرگ‌ترین اقدامات انجام گرفته طی سال جاری بود که خوشبختانه مشارکت و همراهی بسیاری از دستگاه‌ها همراه بود.

وی بر لزوم یکسان‌سازی آموزش‌ها ، فنون ، صدور احکام و قانون‌مندی فعالان این رشته از بخشنامه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ایران تاکید شد.
رحیمی افزود : بلافاصله پس از کادرسازی ساختار درونی سبک اقدام به برگزاری جلسات متعدد جهت اجرای برنامه‌ها ، برگزاری نشست هم اندیشی با مسئولین کمیته ها و دبیران ، برگزاری نشست‌های تخصصی جهت تبیین اهداف راهبردی این رشته ، همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی به همراه بود.

وی بر ساماندهی بهتر فعالیت روئسای سبک استان ها و وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها ، سیاست‌ها و اهداف فدراسیون بر لزوم همراهی و همگامی با مسئولین کمیته ها و دبیران و برگزاری جلسات منظم و ارسال نتیجه به دبیرخانه سبک کشور تاکید کرد.

ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور ضمن تقدیر و تشکر از سرکار خانم کمالی دبیر محترم شورای راهبردی سبک‌ گفت : در این شورا برنامه ها و سیاست های سالانه و کلان تصمیم گیری می شود وانتظار آن داریم که این روند در سال جاری ادامه یابد.

این مسئول تاکید کرد: انتظار ما از مسئولین کشوری و استانی ، فراهم کردن بستر مناسب برای رشد و ارتقای این رشته است و امیدواریم نگاه جزیره‌ای به آن از میان برود.

وی در پایان گفت: جا دارد به سهم خودم از مساعدت های بسیار عالی سردار حبیب زاده عضو هیات رئیسه و اعضای محترم ، سرکار خانم کمالی دبیر شورای راهبردی و اعضای زیرمجموعه شان ، نایب رئیس بانوان کشور ، مسئولین محترم کمیته ها و دبیران ، روئسای محترم سبک استان ها ، نوابین و دبیران ، مربیان ، داوران و مسئولین محترم فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان تشکر ویژه داشته باشم که اگر نبود حمایت های این عزیزان این توفیقات، حاصل نمی‌شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false