×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائمشهر در جلسه یادواره اولین شهید فرهنگی استان مازندران با بیان اینکه ما امانت‌دار شهدا هستیم و جریان شهادت با فرهنگ ما عجین شده و به نحوی زنده کننده راه شهدا است گفت : شهدا کار خود را به نحو احسن انجام دادند و ما امانت‌دار یادگاران در دانشگاه جامع علمی و کاربردی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امید است با همت مدیران، روسا و بنیاد شهید و امور ایثارگران بتوان وظیفه خود را انجام داد و در جهت ارتقا روحیه فرهنگ وایثار در جامعه گام برداشت.

محمدی با بیان اینکه رسالت بنیاد شهید ترویج ایثار و شهادت است گفت: رمز و راز ماندگاری و استمرار انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی طی چهار دهه و آنچه سبب شد انقلاب با شکوه، عظت، اقتدار و عزت در جهان پیش برود بر کسی پوشیده نیست.
فرماندار قائمشهر گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سبب ماندگاری و دفاع از نظام شده است و اگر این نظام بر روی پایه های ایثار و شهادت قرار دارد ما به عنوان مسئولان نظام تکلیف سنگینی برای ترویج این فرهنگ داریم.

یادواره معلم شهید علی ولیپور اولین  شهید فرهنگی استان مازندران با سخنرانی اسلامی استاندار مازندران فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در زادگاهش قائم‌شهر برگزار می‌شود.

در این مراسم از تمبر اولین شهید فرهنگی مازندران با حضور استاندار مازندران رونمایی می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false