×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ مصلی ساری همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) با حضور ولی نعمت ایرانیان،امام رئوف، حضور امام جمعه بابلسرو خادمیاران رضوی رنگ و بوی امام رضایی گرفت.
درابتدا این مراسم سیدعباس حسینی نژاد مسئول دفتر مرکزی خادمیاری شهرستان ساری ، ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر اکرم ،امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا (ع)،و خیرمقدم گویی به حاضرین وخادمیاران رضوی گفت:ازخدا می خواهیم که توفیق دهد که راه ائمه را سرلوحه زندگی قراردهیم تا بتوانیم برای رسیدن به صراط مستقیم موفق باشیم.
مسئول دفتر مرکزی خادمیاری شهرستان ساری تصریح کرد: خادمیاران باید هوشیار باشند که برای رسیدن به راه خدا باید راه ائمه را پی گرفته واخلاق ائمه را سرلوحه برای خصوصیات اخلاقی و رفتاری خود قرار دهند.
حسینی نژاد درادامه ضمن تشکرازفعالیت خامیاران درقسمتهای ۱۹گانه کانونها افزود: همانگونه که ازاهداف خادمیاران ترویج فرهنگ رضوی و کمک به محرومین می باشد ، خادمیاران ساروی ازعید امسال تاکنون ۵۰ میلیارد ریال به محرومین و نیازمندان کمک کردند.
حجت الاسلام قلی پورامام جمعه بابلسر با بیان این مطلب که هرکجا نام امام رضا(ع) باشد حتماً رحمت خدا نازل ، زمینه ی حوائج فراهم و توفیقاتی اززیارت امام رضا نصیب افراد می شود گفت: خادمیاران باید نمادی از امام رضا باشند و به لباس خدمت ارزش دهند و بدانند هرکارزشتی که از دیگران سر بزند زشت است، اما از خادمیاران سر بزند زشت تراست و هرعمل خوبی که از دیگران سر بزند نیکوست و از خادمیاران سر بزند نیکوتر است.
امام جمعه بابلسرافزود: در آخر ماه صفرهستیم دو ماه تمام مجلس بر پا کردیم همه جا شرکت داشتیم بیاییم پرونده اعمال خودمان را بررسی کنیم که چقدر به وظیفه خودمان عمل کردیم شهدا پا رو هوای نفس گذاشتند وکاری کردند کارستون که خدا خریدارشان شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false