×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علی محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از کشاورزی به عنوان رکن اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: این بخش ظرفیت های زیادی برای توسعه و اشتغال دارد.

شاعری اظهار داشت: سالهاست که مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی در کشور تاکید دارند و آن را به عنوان یک اصل مدیریتی به مسئولان نظام توصیه می کنند و ایشان همواره خواستار انجام امور و پیشبرد اهداف نظام بر پایه فرهنگ و مدیریت جهادی هستند و در سال های اخیر نیز نامگذاری سالها بر محور مدیریت جهادی بوده است.

وی افزود: امسال معظم له واژه مدیریت انقلابی را بکار بردند و فرمودند هرکجا مدیریت انقلابی، پرتحرک و فعال داشتیم کارها بخوبی پیش رفت و این موارد نشان دهنده آن است علیرغم وجود منابع و ظرفیت های لازم در کشور، جای مدیریت جهادی و انقلابی خالی است و در این زمینه کمبودهای اساسی داریم و به همین دلیل نتوانستیم آنچنان که باید پیشرفت های لازم را داشته باشیم.

وی یادآور شد: در شرق مازندران که سرشار از منابع و مواهب طبیعی است و ظرفیت های زیادی برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال دارد، نبود مدیریت جهادی و انقلابی در سال های گذشته باعث شد این منطقه شاهد عقب ماندگی های تاریخی باشد و نتیجه آن بی مدیریتی ها بالا بودن نرخ بیکاری و مشکلات اجتماعی و اقتصادی است.

شاعری ادامه داد: کشاورزی به عنوان رکن اقتصاد مقاومتی ظرفیت های زیادی برای توسعه، تولید و اشتغال دارد و شرق مازندران نیز که سرشار از امکانات و استعداد برای توسعه است نیازمند مدیریتی فعال و پرتحرک با روحیه ای جهادی است تا شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false