×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید احمد صالحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ساری با اشاره به اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی سال ۹۵ در شهر ساری گفت: بودجه فرهنگی شهرداری ساری به ۲۳ میلیارد تومان در سال ۹۶ رسیده است.

سید احمد صالحی امروز در جمع خبرنگاران در باشگاه فرهنگیان ساری اظهار داشت: شورای شهر ساری با رویکردی متفاوت فعالیت‌های خود را آغاز کرده و بودجه فرهنگی شورا به ۲۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ رسیده است.

وی با بیان اینکه بودجه فرهنگی شهر ساری در مقایسه با سایر شهرداری‌ها، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد، افزود: بودجه فرهنگی این نهاد در سال ۹۶ به ۲۳ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای ساری خاطرنشان کرد: فعالیت کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهرداری با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و دایرکردن جشنواره‌های هنری رونق یافت و این از مطالبات مردم بود.

صالحی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ مذهبی، ملی، کودک و نوجوان، نوروزی، برگزاری جشنواره‌های بهار نارنج، مجسمه‌سازی، سیاه بازی با حمایت و پشتیبانی فرهنگی برپا شد افزود: این برنامه‌های فرهنگی در سال ۹۶ با قوت ادامه خواهد داشت.

صالحی، آموزش شهروندی را یکی دیگر از اقدامات فرهنگی انجام شده شهری برشمرد و گفت: برنامه سرای تداوم ویژه سالمندان و معلولین اجرا شد.برای ساماندهی آسیب‌دیدگان و ساکنان حاشیه شهرها و کودکان کار، گرمخانه با حمایت کمیسیون و معاونت فرهنگی شهرداری راه اندازی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ساری گفت: ۶۰۰ برنامه فرهنگی- اجتماعی سال ۹۵ در ساری اجرا شد و این تعداد امسال با رشد ۴۵ درصدی افزایش دارد.

صالحی از راه‌اندازی پارک بانوان در زمینی ۹ هکتاری با امکانات ویژه برای بانوان خبر داد و گفت: این پارک تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری، فرصت‌سازی برای حضور نخبگان در پیشبرد برنامه‌های شهری را خواستار شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false