×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مازندران باز است و تردد در همه جاده‌ها جریان دارد.

وی به بارش برف خفیف در محورهای هراز و ولی‌آباد کندوان اشاره کرد و افزود: سطح محورهای مازندران لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

قدمی بیان کرد: با توجه به بارش‌ها خودروهای رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و ارتفاعات مازندران باید مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشد تا در صورت لزوم اقدام به بستن زنجیرچرخ کنند.

وی در مورد انسداد شبانه محور کندوان افزود: انسداد شبانه این محور در روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌جزء ایام تعطیل اعمال می‌شود و تا ۲۰ اسفندماه امسال ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: با توجه به اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است توصیه ما به تمام رانندگان این است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب تردد کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false