×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: هر سال آغاز تابستان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور برای استفاده از مواهب الهی و خدادادی با عبور از محورهای مواصلاتی استان و همچنین برای سفر زیارتی مشهد مقدس وارد مازندران می‌شوند.

وی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و همزمانی آن با پایان آزمون مدارس و مراکز آموزشی پیش‌بینی کرد، حجم سنگینی از مسافران و خودروها را در محورهای مواصلاتی و شهرهای استان در تعطیلات عید فطر شاهد باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران  با اشاره به شعار “پرهیز از خطر، آرامش در سفر” گفت: طرح ترافیکی تابستان با هدف افزایش ایمنی و بهره‌مندی مطلوب برای آحاد مردم به ویژه مسافران آغاز می‌شود.

این مسؤول به اقدامات پلیس راهور در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و اجتماعی در این طرح اشاره کرد و افزود: برخورد با شیشه‌های دودی، آلودگی صوتی، و برخورد با رانندگان متخلف از جمله این اقدامات است.

باقری خط قرمز پلیس را تخلفات حادثه‌ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، تک چرخ زدن راکبان موتورسیکلت و حرکات مارپیچ اعلام کرد و افزود: پلیس ضمن توقیف خودرو، رانندگان متخلف را به مرجع قضایی معرفی می‌کند.

وی از فعال شدن ۸۰ دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلفات در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: ۲۶ درصد حوادث رانندگی در تابستان سال گذشته اتفاق افتاده است و در خردادماه سال جاری شاهد کاهش ۶۳ درصدی حوادث رانندگی بوده‌ایم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false