×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال،سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهور مازندران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حفظ خط و سیره حضرت امام (ره) و صیانت از میراث گرانقدر ایشان به معنای اصل ولایت مطلقه فقیه برای جلوگیری از هرگونه تحریف و بدعت در مسیر انقلاب اسلامی است.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به روز ۱۴ خرادماه گفت: ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت ‌فقیه در کشور است و پیروی از ولایت فقیه، حمایت از مستضعفین، حفظ وحدت و یکپارچگی، دفاع از محرومان جامعه، استکبارستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمان‌هایی بود که امام همواره بر آن‌ها تاکید داشت.

وی  با اشاره به جایگاه امام خمینی در بین آزادی‌خواهان افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود توانست جایگاه ویژه‌ای در بین آزادی‌خواهان جهان پیدا کند زیرا او تنها برای رضای خدا قیام کرد و منافع شخصی در این مسیر نداشت و در کنار حفظ جایگاه مردم نقش بی‌بدیلی در برپایی، مدیریت، هدایت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

باقری گفت: مشاهده مردم با زبانی روزه آن هم در گرمای هوا حضور چشم‌گیری در برنامه هاب ارتحال امام راحل داشته  و این تجدید بیعتی دوباره با جانشین برحق امام راحلمان است.

وی اذعان کرد: حضور گسترده مردم در برگزاری مراسمات ارتحال امام بار مسوولیت را بر دوش مسوولان سنگین‌تر می‌کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false