×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، علیرضا قهاری رئیس هیات ووشو استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران گفت : روحیه پهلوانی جزء فرهنگ ایرانی‌ها بوده و مختص به قشر خاص نیست و در فرهنگ همه ایرانیان وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قهرمانان واقعی شهیدانی هستند که جان خود را در راه دفاع از اسلام فدا می کنند، افزود: شهدا با حماسه آفرینی و فداکاری های مثال زدنی خود عزت، افتخار و آزادی را برای میهن به ارمغان آوردند که یاد و خاطره آنان باید همیشه زنده نگه داشته شود.

قهاری خاطرنشان کرد: قهرمانان ورزشی باید شهدا را الگوی خود قرار دهند تا الگوهای عینی خوبی برای سایر قشرهای مردم از جمله جوانان بوده و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام باشند.

رئیس هیات ووشو استان مازندران اظهار داشت: هیات ووشو استان عنایت خاصی به ترویج این فرهنگ دارد و خدمتگذاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را رسالت خطیر خود می داند.

وی در ادامه با اشاره به نقش موثر مربیان و پیشکسوتان در تربیت ورزشکاران، اظهار کرد: شایسته است، اخلاق‌مداری و منش پهلوانی، در اولویت قهرمانان ورزش قرار گیرد.

این استاد هنرهای رزمی گفت: اخلاق و رفتار اخلاقی از مهم‌ترین انتظارات ما در عرصه ورزش است و آنچه در نگاه نخست در ارزیابی یک ورزشکار مورد توجه قرار می‌گیرد، اخلاق و رفتار جوانمردانه این قشر است، ورزش را به عنوان کار فرهنگی تلقی می‌کنیم و ورزشکاران هم سفیران اخلاق هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false