×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال :  بهمن صفری مرمتی رئیس هیات اسکواش استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که دومین مسابقه بین المللی اسکواش ستلایت بانوان با عنوان شهدای مدافع حرم مازندران  سوم لغایت ششم مردادماه سال جاری در ساری برگزار می شود گفت : برگزاری این مسابقه مورد تایید و ثبت فدراسیون جهانی اسکواش قرار گرفت.

صفری با اشاره به اینکه  بیش از ۱۰۰ اسکواش باز زن در این مسابقه شرکت می کنند، اظهار داشت: جایزه برای قهرمانان این مسابقه دلاری است.

رئیس  هیات  اسکواش مازندران برگزاری این مسابقه را فرصتی برای اسکواش بازان زن کشور برای محک زدن خود و گرفتن رنکینگ دانست و گفت: شرایط برای میزبانی در ساری نیز مهیا است.

صفری خاطر نشان کرد: سه کورت استاندارد در مجموعه ورزشی داراب ساری برای برگزاری این مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این مطلب که ورزش اسکواش مازندران با تلاش روئسای هیات شهرستان ها رونق خاصی گرفته بطوریکه در کمتر دو سال با تشکیل تیم اسکواش شهدای غواص مازندران قهرمان لیگ دسته اول اسکواش کشور را کسب کردیم گفت : برگزاری دو دوره مربیگری سطح عمومی و سطح یک اسکواش و عقد تفاهمنامه همکاری با آموزش و پرورش مازندران برای توسعه ورزش اسکواش بین دانش آموزان و افتتاح چند کورت در استان عملکرد و برنامه های خوبی را توانستیم در فدراسیون رقم بزنیم .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false