×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، بهمن صفری مرمتی رئیس هیات اسکواش استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت:خبرنگاران نقش ویژه ای در توسعه شهر ها و تحقق اهداف مدیریت شهری ایفا خواهند کرد.

صفری عنوان کرد :انتقال آگاهانه و صحیح اطلاعات به افکار عمومی از سوی خبرنگاران به عنوان طلایهداران عرصه اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر ضرورت بستر سازی مناسب جهت مشارکت بیشتر اهالی فرهنگ و رسانه به عنوان مشاوران مطلع در نهاد های خدمات رسان افزود: مدیران با درک صحیح از پتانسیل ها و نقش آفرینی های خبرنگاران همواره از نقطه نظرات آنان بهره ببرند.

رئیس هیات اسکواش استان مازندران نقش  مهم و اساسی اصحاب  رسانه در تحقق خلق حماسه سیاسی یاد آور شد و گفت:بهره گیری از ظرفیت بالای رسانه های محلی و خبرنگاران  باید همواره در اولویت  برنامه ریزان استان قرار گیرد.

وی افزود: اگرچه خبرنگاران با  دغدغه ها  و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و بواسطه نوع شغل خود متحمل آسیب های متعددی می شوند ولی با تمام سختی ها شفاف و صادقانه مسائل و  مشکلات جامعه را مطرح می کنند.

این مسوول تصریح کرد: بانگاهی منصفانه نقش بسیار ارزنده خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان مازندران با وجود دغدغه های فراوان این قشر در پیگیری و حل معضلات شهری مشهود است.

صفری با بیان اینکه رسانه ها در انعکاس و حل معضلات نقش مهمی ایفا می کنند تصریح کرد:شناسایی معضلات به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده و ارائه راهکارهای کارشناسی و بومی برای حل آنها به مدیران باعث شتاب در حل مشکلات و تسریع در ارائه خدمات مردم می شود.

وی خاطر نشان کرد:رسانه ها با تقویت رویکرد حرفه ای و افزایش مقبولیت می توانند نقش آفرینی خود در مناسبات شهری را افزایش دهند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false