×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر مفید غلامی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه طبق مذاکره شورای عالی شهرسازی و معماری در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت باید طرح جامع داشته باشیم ، افزود: اکنون به دلیل نداشتن طرح‌های جامع ، عمده شهرداری ما دچار مشکل هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ایجاد آزادراه ساری و سایت اداری را از جمله نیازها بیان کرد و گفت: اجرای این طرح ها در دست پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با عنوان اینکه در قائمشهر مجموعه‌ای از شرایط نامتوازن وجود دارد، عدم توازن کاربری و فضای شهری و اجتماعی را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: بحث‌های بیکاری و اجتماعی و اقتصادی در قائمشهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه حد مصوب آزادراهی در قائمشهر داریم، ادامه داد: صرفاً به دلیل آنکه سرمایه گذار توان مالی ندارد فقط بخشی از اراضی محدوده آزادراه درساری و قائمشهر تملک شده است.

غلامی با بیان اینکه کنارگذر شمالی هنوز فاقد مصوبه ماده ۲۳ است، افزود: بحث موافقت ضمنی این پروژه انجام شده است و امتداد این زیرگذر به سمت ساری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، ایجاد سایت اداری نیز در استان پیگیری می‌شود ، تصریح کرد: حتی الامکان باید سعی شود خطوط گاز و برق در کنار راه‌ها کشیده شود.

وی با بیان اینکه سه درصد از درآمد قانون ارزش افزوده باید به حساب شهرداری‌ها واریز شود ، گفت: در حال حاضر پایین‌ترین سرانه داریم و سرانه ما ۱۴ هزار تومان و سرانه بالاترین استان ۵۳۴ هزار تومان است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false