×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخدادشمال، دکتر مفید غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به رشد بودجه استان در سال جاری و افزایش درآمدهای عمومی استان یادآور شد: پیش بینی می‌شود میزان تخصیص بودجه در سال جاری افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه سهم بری استان ازتملک دارایی استان رشد داشته است، گفت: اعتبارات این بخش با رشد ۲۲ درصدی روبرو که به ۳۵۹ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: اعتبارات سه درصد نفت نیز از ۲۴ میلیارد تومان به ۸۰ میلیارد تومان رسیده و اعتبارات ورزش مدارس نیز با رشد ۴۰ درصدی به ۸۸ میلیارد تومان رسیده است.

غلامی راد، افزایش اعتبارات راه‌های روستایی، اعتبارات آب روستایی و عشایری نیز از دیگر بندهای بودجه جاری در استان اعلام کرد و گفت: اعتبارات متوازن نیز دو برابر شده و به ۶۲۴ میلیارد تومان رسیده است و اعتبارات متوازن ملی و استان به هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: کل اعتبارات استان به دو هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان رسیده و این درحالی که اعتبارات سال قبل هزار و ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی به شاخص‌های توسعه‌ای برنامه ششم استان اشاره کرد و گفت: ابتدای برنامه قرار بود ۵۵۳ کیلومتر راه روستایی درجه یک ایجاد کنیم که امسال پیش بینی می‌شود ۹۹ میلیارد تومان در این بخش تخصیص داده شود.

وی یادآور شد: قرار بود هزار و ۲۴۴ هکتار زیرساخت برای شهرک‌های صنعتی ایجاد کنیم و امسال ۴۹۲ هکتار باید انجام شود و۶۵ هکتار زیرساخت برای نواحی صنعتی ایجاد شده است.

غلامی راد مساحت اراضی کشاورزی تجهیز و نوسازی شده را در برنامه پنج هزار هکتار تعیین شده اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۴۰۰ هکتار باقی مانده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false