×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال محمد محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان این مطلب که بااخذ مجوزهای لازم پروژه ساخت وتولید خودرو با سوخت تجدید پذیر (الکتریکی) در استان مازندران اجرایی شد اظهار داشت: این مجموعه با سرمایه گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در غرب استان مازندران و با هدف ایجاد اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر آغاز بکار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: با کشورهای صاحب تکنولوژی این صنعت همچون سوئد، کانادا وچین تبادل فنی وعلمی شده و زیر ساخت‌های موجود و مورد نیاز این صنعت در ایران شناسایی شده است.

دکترمحمدپور بااشاره به اینکه تولید خودروهای احتراق داخلی مشکلات گوناگونی از قبیل آلودگی هوا را بوجود آورده گفت: ساخت و تولید خودروها با سوخت تجدیدپذیر (الکتریکی) به یکی از برنامه‌های اصلی صنعت خودرو مخصوصاً در کشورهای پیشرفته اروپایی وآمریکایی بدل شده است.

وی در پایان یاد آور شد: این پروژه به لحاظ حساسیت آن در بهینه سازی وحفظ محیط زیست یکی از نادرپروژه هایی است که امکان استفاده ازتسهیلات بین المللی زیست محیطی را برای کشور مهیا ساخته است و با توجه به نوین بودن این صنعت و دانش بنیان بودن آن امکان صادرات به کشورهای همسایه ومنطقه را مهیا می‌نماید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false