×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: توزیع گوشت مرغ به صورت نامحدودبرای رفاه حال شهروندان عرضه می‌شود و مشکلی در توزیع این کالا در سطح استان وجود ندارد.

دلاور حیدرپور ، با بیان اینکه از ۵۰۰ تن سهیمه سیب به مازندران تاکنون ۳۹۰ تن با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع شد، اظهار کرد: ۴۰۰ تن پرتقال سهمیه مازندران بوده است که تاکنون ۲۳۰ تن با قیمت یک‌هزار و ۷۰۰ تومان توزیع شده است.

وی ادامه داد:۳۹۱ تن مرغ منجمد با قیمت ۵ هزار و ۷۰۰ تومان و ۵۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز با قیمت ۳۱ تا ۳۵ هزار تومان در استان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: برای رفاه حال شهروندان توزیع گوشت مرغ به صورت نامحدود عرضه می‌شود و مشکلی در توزیع این کالا در سطح استان وجود ندارد.

حیدرپور اضافه کرد: در برخی از شهرستان‌ها توزیع گوشت مرغ منجمد با کانتینرهای سیار انجام می‌شود تا بازار تعادل را حفظ کند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی از لحاظ توزیع اقلام اساسی وجود ندارد، گفت: با توجه به حجم بالا مسافر در استان به هر میزان تقاضا وجود داشته باشد مشکلی در عرضه نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه بازسان نظارت‌های لازم را از سطح بازار دارند و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

حیدرپور اظهار کرد: در مقایسه با سال گدشته کمترین نوسان قیمت‌ کالاهای پرمصرف را داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دخایر گوشت قرمز، سفید، سیب و پرتقال به اندازه کافی در استان وجود دارد و شهرستان‌های متقاضی می‌توانند با معرفی عاملان خود نسبت به دریافت این کالاها اقدام کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false