×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای حفظ آرامش ، ثبات نسبی بازار و ایجاد بستر امن برای مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان ، طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور از ۲۶ بهمن ماه آغاز شد ، گفت: این طرح برای جلوگیری از التهاب و افزایش کاذب قیمت‌ها و پیشگیری از نگرانی‌های احتمالی مردم در خصوص تأمین مایحتاج در این ایام است.

وی ادامه داد: ۳۴ قلم کالا که جزو کالاهای اساسی و مصرفی مردم است با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه می‌شود تا بازار مصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان با آرامش و قیمت‌های متعادل همراه باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: طبق سخنان وزیر جهاد کشاورزی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در زمینه تأمین کالاهای اساسی کمبود و مشکلی نداریم و این کالاها با تمهیدات صورت گرفته از ابتدای سال ، بخشی از آن در داخل تأمین و بخشی دیگر نیز به بنادر وارد و تخلیه شده است.

عنایتی خاطرنشان کرد: در ایام پیش رو در تأمین فرآورده‌های پروتئینی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی وجود ندارد و در خصوص ذخایر نهاده‌های دامی نیز وضعیت بسیار خوبی داریم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false